RAPORT ANUAL DE EVALUARE 2011-2012
- Categorie: Calitate in educatie
- Ultima actualizare: Luni, 22 Aprilie 2013 19:15
- Accesări: 9129
ŞCOALA CU CLS. I – VIII NR. 1, ULMENI
RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ A CALITĂŢII
Raport pentru anul şcolar 2011 – 2012, finalizat de către Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii, din şcolile nr. 1 Ulmeni, judeţul Călăraşi, având următoarea componenţă:
Rusu Georgeta Lazăr Elena Roman Alexandra |
Reprezentanţi ai corpului profesoral |
Stanciu Diana |
Reprezentant al sindicatului |
Serban Paula |
Reprezentant al părinţilor |
Uleia Gheorghe |
Reprezentant al consiliului local |
PARTEA I. INFORMAŢII GENERALE
$1A) DATE DE IDENTIFICARE
Denumirea unităţii de învăţământ: ŞCOALA CU CLS. I – VIII NR.1 ( PJ )
|
Localitate/judeţ: COM. ULMENI / JUD. CĂLĂRAŞI |
Cod poştal: 917260 |
Telefon – fax (incluzând prefixul de zonă): 0242523183 / 0242523241; fax: 0242523221 |
E – mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. |
CIF / CUI: 23944032 |
$1B) INFORMAŢII PRIVIND EFECTIVELE DE ELEVI la începutul anului şcolar
Nivel de învăţământ |
Număr de clase |
Număr de copii Sc.1 + Sc.2 + Sc3 |
Forma de învăţământ |
Limba de predare |
|
Prescolar, din care: |
Grupa mica |
1 |
22+0+0 |
zi |
Română |
Grupa mijlocie |
3 |
21+18+16 |
zi |
Română |
|
Grupa mare |
3 |
24+25+14 |
zi |
Română |
|
Total |
7 |
140 |
|||
Primar, din care: |
Cls. I |
3 |
16+18+14 |
zi |
Română |
Cls. a II –a |
3 |
21+26+9 |
zi |
Română |
|
Clasa a III –a |
3 |
25+25+14 |
zi |
Română |
|
Clasa a IV-a |
3 |
17+18+7 |
zi |
Română |
|
Total |
12 |
210 |
|||
Gimnaziu, din care: |
Clasa a V –a |
3 |
41+15+0 |
zi |
Română |
Clasa a VI –a |
2 |
20+15+0 |
zi |
Română |
|
Clasa a VII –a |
3 |
33+20+0 |
zi |
Română |
|
Clasa a VIII–a |
2 |
21+19 |
zi |
Română |
|
Total |
10 |
184 |
$1C) INFORMAŢII PRIVIND RESURSELE UMANE
C1. PERSONAL DIDACTIC DE CONDUCERE
Nume şi prenume director – VIFOREL DOROBANTU, grad didactic II, vechime în învăţământ 11 ani, modalitatea de numire în funcţie – DETASAT, fiind director din anul 2010.
C2. PERSONAL DIDACTIC
Personal didactic angajat: |
Total |
Prescolar
|
Primar
|
Gimnazial |
- cadre didactice titulare
|
36 |
7 |
11 |
18 |
- cadre didactice suplinitoare calificate / cu norma de bază în unitatea de învăţământ |
36 |
7 |
11 |
18 |
- cadre didactice suplinitoare necalificate / cu norma de bază în unitatea de învăţământ – în curs de calificare |
- |
- |
- - |
- |
Distribuţia pe grade didactice a personalului didactic angajat:
Număr personal didactic calificat: |
Număr personal didactic Necalificat |
||||
Cu doctorat |
Cu gradul I |
Cu gradul II |
Cu definitivat |
Fără definitivat |
- |
-
|
17 |
9 |
9 |
1 |
Distribuţia pe grupe de vechime a personalului didactic angajat:
Vechime |
debutant |
3-5 ani |
6–10 ani |
11-15 ani |
16-20 ani |
21-25 ani |
26-30 ani |
Peste 30 |
-în învăţământ |
- |
1 |
6 |
3 |
9 |
2 |
9 |
6 |
- în unitate |
- |
1 |
6 |
3 |
9 |
2 |
9 |
6 |
Distribuţia pe grupe de vârstă (ani) şi sexe:
Sub 25 |
25-29 |
30-34 |
35-39 |
40-44 |
45-49 |
50-54 |
55-59 |
60-64 |
Peste 64 |
|
M |
- |
1 |
- |
- |
2 |
- |
2 |
1 |
- |
- |
F |
- |
- |
4 |
5 |
7 |
6 |
5 |
4 |
1 |
- |
C3. PERSONAL DIDACTIC AUXILIAR
Total personal didactic auxiliar = 3
Distribuţia personalului didactic auxiliar, în funcţie de calificări:
Funcţia |
Număr persoane |
Calificare (DA sau NU) |
SECRETAR |
1 |
DA |
ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU |
1 |
DA |
ADMINISTRATOR FINANCIAR (CONTABIL) |
1 |
DA |
Gradul de acoperire a posturilor existente cu personal didactic auxiliar, conform normativelor în vigoare: 100%
C4. PERSONAL NEDIDACTIC (ADMINISTRATIV)
Total personal nedidactic angajat: 7
Distribuţia personalului nedidactic angajat, în funcţie de calificări:
Funcţia |
Număr persoane |
Calificare (DA sau NU) |
Îngrijitor curăţenie |
7 |
DA |
$1D) INFORMAŢII PRIVIND SPAŢIILE ŞCOLARE
Nr. crt. |
Tipul de spaţiu |
Număr spaţii Şc. 1 Sc.2 Şc. 3 |
Suprafaţa (mp) Şc. 1 Sc2 Şc. 3 |
Gradinita ( Săli de clasă) |
173,5 121 |
||
1. |
Săli de clasă / grupă |
||
2. |
Cabinet informatica |
49,5 62 - |
|
3. |
Laborator stiinte |
65,5 50 - |
|
4. |
Sală şi teren de educaţie fizică şi sport |
159;880 0;400 0;500 |
|
Total |
1575,5 719,5 762 |
Şcoala nr. 1 Ulmeni funcţionează cu un număr de 2 schimburi. Schimbul 1 – invatamant primar cu durata orei de curs de 45 minute, iar a pauzelor recreative de 15 minute. Schimbul 2 cu durata orei de 50 minute si a pauzelor recreative de 10 minute. Şcoala nr.3 Ulmeni functionează cu un număr de 1 schimb, clasele a II-a şi a IV-a învaţă simultan, durata orei de curs fiind de 45 minute, iar a pauzelor recreative fiind de 15 minute.
Şcoala nr. 2 Ulmeni funcţionează cu un număr de 2 schimburi. Schimbul 1 – invatamant primar cu durata orei de curs de 45 minute, iar a pauzelor recreative de 15 minute. Schimbul 2 cu durata orei de 50 minute si a pauzelor recreative de 10 minute.
$1E) INFORMAŢII PRIVIND SPAŢIILE AUXILIARE
Nr. crt. |
Tipul de spaţiu |
Tip şi număr document de deţinere a spaţiului |
Număr spaţii Şc.1 Sc2 Şc. 3 |
Suprafaţă(mp) Şc.1 Sc2 Şc. 3 |
1. |
Bibliotecă şcolară/centru de documentare şi informare |
Bibliotecă şi Centru de documentare şi informare |
10,3; 99 92 - |
|
2. |
Spaţii sanitare |
W.C. |
50;21 13,52 19 |
|
3. |
Spaţii depozitare materiale didactice |
Spaţiu de depozitare a materialelor didactice pentru chimie şi biologie |
6,48;10,3 - - |
|
4. |
Sala arhiva |
Spatiu de depozitare a documentelor cu caracter temporar si permanent |
||
5. |
Centrala termica |
43,56 10 - |
||
6. |
Camera material sportiv |
Spatiu de depozitare a materialului sportiv |
||
Total |
260,64 22,72 38,2 |
$1F) INFORMAŢII PRIVIND SPAŢIILE ADMINISTRATIVE
Nr. crt. |
Tipul de spaţiu |
Număr spaţii Şc.1 Șc2 Şc. 3 |
Suprafaţă (mp) Şc.1 Șc2 Şc. 3 |
1. |
Secretariat |
1 - - |
10 - - |
2. |
Cancelarie |
1 1 1 |
32,4 13,5 13,5 |
3. |
Cabinet director |
1 1 1 |
15,68 12 12 |
4. |
Sala Consiliul de Administratie |
1 - - |
10,8 - - |
Total |
4 2 2 |
68,88 22,5 25,5 |
$1G) CURRICULUM
Curriculum utilizat de unitatea de învăţământ este cel naţional/alternativ aprobat prin ordinul M.E.C. nr. 3638 din 11.04.2001
PARTEA A II –A
DESCRIEREA ACTIVITĂŢILOR DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A ACTIVITĂŢILOR REALIZATE
PLAN DE ACTIVITATE AL COMISIEI DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII, AN ŞCOLAR 2011 – 2012
Nr. crt. |
Activităţi |
1. |
Şedinţa de analiza |
2. |
Autoevaluarea Diagnoza nivelului de realizare a domeniilor: $1- capacitate instituţională; $1- eficacitatea educaţională; $1- managementul calităţii.
|
3. |
Informarea conducerii şcolii şi a colectivului de cadre didactice despre realizarea evaluării Autoevaluarea Judecarea nivelului de realizare Măsuri ameliorative
|
4. |
Identificarea slăbiciunilor şi a ţintelor pentru intervenţiile remediere / dezvoltare
|
5. |
Şedinţă pentru stabilirea măsurilor ameliorative Crearea unui grup de lucru
|
6. |
Optimizarea proiectului de dezvoltare instituţională şi a planurilor operaţionale asociate |
8. |
Desfăşurarea activităţilor de dezvoltare/optimizare/remediere
|
9. |
Reaplicarea instrumentului de evaluare
|
PLAN DE MĂSURI PENTRU REMEDIEREA CONDIŢIILOR CARE NU SUNT ÎNDEPLINITE ÎN DESCRIPTORII DE EVALUARE PRIVIND ASIGURAREA CALITĂŢII ÎN ŞCOALA CU CLASELE I – VIII NR. 1,
ULMENI, AN ŞCOLAR 2011 – 2012
MASURI |
1. Stabilirea unei strategii de autoevaluare. |
2. Întocmirea unui registru cu evidenţa abaterilor de la R.O.I. |
3. Exerciţii de alarmare P.S.I., urmate de proces verbal. |
4. Monitorizarea semestriala a rezultatelor la teze si masuri de ameliorarea situatiei. |
5. Urmărirea traiectului şcolar şi profesional ulterior pentru fiecare eşantion reprezentativ din rândul fiecărei promoţii de absolvenţi. |
6. Popularizarea activităţilor extracurriculare în rândul personalului şcolii, al elevilor, al părinţilor şi a altor purtători de interese relevanţi. |
7. Invitarea părinţilor în scopul participării activ la activităţile extracurriculare. |
8. Elaborarea de proceduri şi instrumente de autoevaluare privitoare la structurile instituţionale, administrative şi manageriale. |
9. Elaborarea de chestionare privind calitatea actului de învăţământ. |
10. Aplicarea de chestionare elevilor şi părinţilor privind calitatea actului de învăţare. |
11. Elaborarea de chestionare privind activitatea de evaluare a satisfacţiilor faţă de rezultatele şcolare, extraşcolare şi generale ale activităţii instituţiei de învăţământ pentru părinţi. |
12. Aplicarea de chestionare privind activitatea de evaluare a satisfacţiilor faţă de rezultatele şcolare, extraşcolare şi generale ale activităţii instituţiei de învăţământ pentru părinţi. |
13. Implicarea părinţilor în proiecte educative/ parteneriate |
14. Elaborarea unui program de măsuri pentru prevenirea şi eliminarea absenteismului şi a abandonului şcolar |
REZULTATE ŞI EFECTE ALE ACTIVITĂŢII DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII EDUCAŢIEI
Pregătirea profesională a cadrelor didactice a fost materializată în:
Grade didactice
Arsene Florina – gradul II
Mihalache Daniela – gradul II
Ion Viforita – gradul II
Penu Mariana – gradul I
Serban Paula – gradul I
Catana Viorica – gradul I
Cursuri de formare:
$1- Organizate pentru cadrele didactice in vederea obtinerii Permisului european de conducere a computerului Complet (ECDL).
$1- ,, Manager innovator “
$1- In cadrul Proiectului cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational ,, Dezvoltarea Capacitatii Administrative“ Cod SMIS 30342, programul de formare continua ,, Prevenirea coruptiei in educatie prin informare, formare și responsabilizare“
$1- „Privim către viitor e-Chimie“ – proiect POSDRU 61839
$1- „Formarea continuă a profesorilor de chimie în societatea cunoaşterii“ - proiect POSDRU 62517
REZULTATE CONCURSURI
Clasa I
Inv. Lazar Elena
- Proiectul National „Olimpiadele cunoasterii” Limba si literatura romana (organizator principal in scoala Lazar Elena):
faza judeteana - locul I (100p) - 2 elevi
-locul al II-lea (94p) – 6elevi
-locul al III_lea(88p) -3 elevi
faza nationala - locul I (118p) - 1 elev
- locul al II-lea (112p) – 1 elev
- Concursul national „ Cangurasul matematician”(organizator principal Lazar Elena)
-calificativul „EXCELENT” – 4 elevi
-calificativul „FOARTE BINE” -7 elevi
-calificativul „BINE” – 4 elevi
- premiul II -1 elev
- premiul III – 1 elev
Parteneriat cu SCOALA CU CLS I – VIII NR.7 „SFANTA MARIA” TIMISOARA in vederea colaborarii pentru organizarea si desfasurarea Proiectului Concurs National de creatie plastica „ Clipe de toamna”.
Participare ( E. Lazar) la SIMPOZIONUL INTERNATIONAL CU TEMA „COMUNICAREA ALTFEL” cu lucrarea „ Comunicarea didactica si cunoasterea interpersonala in clasa de elevi” organizat in 25 nov. 2011 de Scoala cu cls. I-VIII nr.6 „ Anisoara Odeanu” Lugoj sub egida MECTS, a Inspectoratului Scolar Judetean Timis si a CCD Timis.
Clasa a II-a
Inv. Negoita Nicoleta
Participarea la Concursul "Micul matemacian": Anton Erica Nicola, Vasile Ruxandra, Berdan Oana, Dima Andreea.
Clasa a III-a
Scoala cu cls.I-IV Nr.3 Ulmeni
Invatator: Stoica Elena
Concursul national ,,Fii intelligent la matematica,,
Faza locala: Penu Alina Miruna – 100 p., Penu Andrei Nicolae- 100 p., Preda Valentin Daniel-100 p., Mitica Corina - 100 p.
- :Alina Miruna -80 p., Penu Andrei Nicolae-74 p., Preda Valentin Daniel -35 p, Mitica Corina -29 p
Faza locala – Penu Alina Miruna -100p, Penu Andrei Nicolae-98 p., Preda Valentin Daniel-95 p.
Faza zonala; - Penu Alina Miruna -86 p., Preda Valentin Daniel-7.95 p., Penu Andrei Nicolae -7.25p.
Locul III-faza judeteana - Preda Valentin Daniel-88 p.
Mentiune faza judeteana - Penu Andrei Nicolae-82p.
Preda Valentin-Excelent, Penu Miruna –Foarte bine, Penu Andrei- Foarte bine, Radoaica Cristina- Foarte bine, Mitica Corina – Foarte bine, Mageanu Andreea- Foarte bine,
Anca Natalu- Foarte bine
Concursul Cangurasul in Lumea basmelor
Preda Valentin- Excelen, Penu Andrei –Excelent, Radoaica Cristina – Excelent, Anca Natali – Excelent, Mitica Corina-Excelent, Mageanu Andreea –Foarte bine
CLASA A IV-A
Inv. Negoita Liliana
Concursuri nationale:
1 ) Micul matematician :
Ghira Marina Dorina (100 puncte- punctaj maxim)
Bodoloaca Marius Cristian (67 puncte)
2) Comunicare.ortografie.ro:
Brighila Ana-Maria (9,15 puncte- din maximul de 10 puncte), Ghira Marina Dorina (8,15 puncte), Țiganila Denisa Elena (5,45 puncte)
Olimpiade:
Olimpiada matematica: faza zonala - Ghira Marina Dorina (100 puncte) - s-a calificat pt faza judeteana unde a obtinut 53 puncte
Olimpiada limba romana : faza zonala- Brighila Ana Maria (81,1 puncte)- s-a calificat pt faza judeteana unde a obtinut 55,5 puncte
Sc 2 - Inv. Catana Viorica
Participarea la Concursul “Micul matematician” ( doi elevi)
Participarea la Concursul scolarde comunicare (doi elevi)
OLIMPIADA DE LIMBĂ, COMUNICARE ŞI LITERATURĂ ROMÂNĂ “IONELTEODOREANU” – Etapa locala
Clasa a V-a - Dicu Florin – 118p
Gama Adina – 115p
Olimpiade şcolare:
$1- olimpiada de cultură şi civilizaţie – locul I (faza judeteana)
Concursuri:
$1- Expoziţia-concurs „Icoane pe sticlă” – organizată de Protoeria Olteniţa – premiul al II-lea si al III-lea Sc.1
$1- Spectacolul concurs „Deschide-ţi inima creştine!” (premiul I – Scenete, premiul al II-lea - colinde)
$1- Campionat mini-fotbal - „Cupa 1iunie’’” – etapa locală
Participarea elevilor, profesorilor şi părinţilor la activităţi extracurriculare:
CLASA I - Activitati extracurriculare
-„PRINŢESA IARNA VINE LA COPII PENTRU A CITI ŞI A POVESTI”- Carnavalul poveştilor
-„PE –AL NOSTRU STEAG E SCRIS: UNIRE!”- Activitate festivă
-„ ÎN AŞTEPTAREA LUI MOŞ CRĂCIUN”- activitate literar-artistică
-„MAMA, FIINTA CEA MAI DRAGA”- -expoziţie de mărţişoare şi felicitări ; serbare inchinata mamicilor
-„DARUIND,VOM DOBANDI!”- Proiect in parteneriat cu Serviciul de asistenta sociala de la primaria Ulmeni
-„ŞI NOI SUNTEM COPII AI EUROPEI”- Europa asa cum o vad eu – in culori!
-„1 IUNIE, ZI DE VIS”- Activitati dedicate zilei copilului
-„O CARTE CITITĂ, O COMOARĂ DESCOPERITĂ” - Parteneriat cu CDI
Semestrul I,
Anul şcolar 2011-2012
Nr. crt. |
Titlul activităţii
|
Perioada/Data |
Responsabili |
1. |
Reamenajarea spaţiilor CDI |
15-21 septembrie |
prof.documentarist
|
2. |
Discutarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Centrului de documentare şi informare |
15-30 septembrie |
prof.documentarist
|
Prezentarea rolului şi funcţiilor Centrului de documentare şi informare (CDI) părinţilor elevilor |
20-30 septembrie |
prof.documentarist
|
|
4. |
Completarea dosarului cu bibliografii tematice |
permanent |
echipa pedagogică prof.documentarist |
5. |
„Recreaţia de lectură şi pastila de bună-cuviinţă” |
bilunar cu fiecare clasă |
prof.documentarist
|
6. |
Cartea-obiect cultural (aplicaţii în CDI) |
1-20 octombrie |
învăţătorii claselor I-IV catedra de limba şi literatura română prof. documentarist |
7. |
„Gesturi ecologice” |
24 septembrie |
directorul şcolii profesorii diriginţi prof. documentarist |
8. |
Ziua Mondială a Limbilor străine (concurs de afişe) |
27-30 septembrie |
catedra de limbi străine |
9. |
Ziua Mondială a Educaţiei – activităţi din Proiectul „Masca” |
5 octombrie |
elevii selecţionaţi în urma concursului de clowni prof. documentarist |
10. |
“Ce pot face eu pentru mediul înconjurător?” – campanie de conştientizare |
7 octombrie |
elevii clasei a IV-a prof. documentarist |
11. |
„Exploratori şi călătoriile lor” – proiect interdisciplinar |
semestrul I |
prof. de istorie prof. de geografie prof. documentarist |
12. |
„O carte şi coperta ei” – proiect de lectură |
semestrul I |
diriginţii claselor VII A, VII B prof. de limba şi literatura română prof. de arte plastice prof. documentarist |
13. |
Ziua Mondială a Holocaustului – gesturi de neuitat – vizionare DVD |
10 octombrie |
prof. de istorie |
14. |
„Alege cartea şi caracterizează personajul preferat!” – proiect de lectură |
semestrul I |
diriginta clasei a VIII-a prof. de limba şi literatura română prof. documentarist |
15. |
Cinemateca pentru copii (program de vacanţă pentru elevii claselor I-IV) |
24-28 octombrie |
prof. documentarist |
16. |
„Cinci basme româneşti” – concurs de afişe, teatru şcolar (proiect de lectură) |
17 nov.-2 febr. |
diriginţii claselor a V-a prof. de limba şi literatura română prof. documentarist |
17. |
Profesia de psiholog şcolar, o posibilă alternativă? (O.S.P.) |
3 nov. |
dirigintele clasei a VIII-a psihologul şcolar prof. documentarist
|
18. |
Învelişurile Pământului –dosarul documentar |
sem.I, II |
prof. de geografie prof. documentarist |
19. |
„Mă consider o persoană tolerantă?” |
16 noiembrie |
prof. diriginţi
|
20. |
„Zilele Mihail Sadoveanu” |
2-10 noiembrie |
prof. de limba şi literatura română prof. documentarist |
21.
|
„Şi copiii au drepturi” |
20 noiembrie |
prof. de cultură civică prof. documentarist |
22. |
„Unirea cea Mare” - activitate dedicată Zilei Naţionale a României |
30 noiembrie |
prof. de istorie prof. documentarist |
23. |
Sărbătoarea bradului de Crăciun |
20 decembrie |
prof. de religie prof. de muzică
|
24. |
,,Aproape de semenii mei“ – proiect umanitar |
decembrie 2011 – mai 2012 |
Rusu Georgeta - prof. de religie Înv. Lazăr Elena |
Semestrul al II-lea,
Anul şcolar 2011-2012
Nr. crt. |
Titlul activităţii
|
Perioada/Data |
Responsabili |
1. |
Completarea dosarului cu bibliografii tematice |
permanent |
echipa pedagogică prof. documentarist |
2. |
„Recreaţia de lectură şi pastila de bună-cuviinţă” |
bilunar cu fiecare clasă |
prof. documentarist
|
3. |
„Întâlnirea cu Mihai Eminescu” |
16 ianuarie |
prof. documentarist prof. de limba română |
4. |
Unirea Principatelor Române |
24 ianuarie |
prof. de istorie prof. documentarist |
5. |
„O lună, un autor” – I.L. Caragiale |
1 februarie |
prof. de limba română prof. documentarist |
6. |
,,Invenţii şi inventatori” –cercetare documentară |
februarie - aprilie |
prof. documentarist |
7. |
„Descoperă cartea!” - proiect de lectură |
februarie - aprilie |
prof. documentarist |
8. |
Povestea mărţişorului – teatru şcolar |
1 – 7 martie |
prof. documentarist |
9. |
„Personalităţi româneşti de talie mondială” – cercetare documentară |
martie - mai |
prof. documentarist |
10. |
„O lună, un autor” – Ion Creangă – (ghicitoare literară) |
14 martie |
prof. de limba română prof. documentarist |
11. |
Învelişurile Pământului –dosarul documentar |
sem. II |
prof. documentarist |
12. |
,,Codrul este fratele tău’’ – activităţi dedicate lunii pădurii – expoziţie de desene |
15 martie – 15 aprilie |
prof. de biologie prof. de arte plastice prof. documentarist |
13. |
Atelier de icoane pe sticlă |
martie – aprilie |
prof. de religie prof. documentarist |
14. |
Chimia și fizica în viața noastră – participarea la Târgul de Științe |
4 aprilie |
prof. chimie, fizică și informatică |
15. |
„Carnavalul personajelor din cărţile citite” |
6 aprilie |
diriginţii claselor V-VIII profesorii de limba şi literatura română prof. documentarist |
16. |
„Mesajul Planetei Albastre” (activitate dedicată Zilei Pământului) |
17 -20 aprilie
|
prof. de geografie prof. documentarist |
17. |
„Enigmele Terrei” - cercetare documentară |
15 aprilie – 15 mai |
prof. documentarist |
18. |
„O lună, un autor” – Hans Ch. Andersen
|
16 aprilie |
prof. documentarist |
19. |
Orientarea şcolară şi profesională - ,,Planificarea carierei’’ |
3-4 mai |
dirigintele clasei a VIII-a consilierul şcolar |
20. |
Semnificaţia zilei de 9 Mai |
9 mai |
prof. de istorie prof. documentarist |
21. |
Ziua Internaţională a Biodiversităţii |
22 mai |
prof. de biologie prof. de geografie
|
22.
|
Ziua Internaţională a Copilului |
1 iunie |
echipa profesorală
|
23. |
Ziua Eroilor |
24 mai |
prof. de religie prof. de istorie prof. de muzică prof. documentarist |
24. |
Descoperiri ştiinţifice – legendă şi adevăr |
mai – iunie 2012 |
prof. de fizică prof. documentarist |
Şcoala cu cls.I-VIII, Nr. 2 Ulmeni
An şcolar 2011/2012
Nr. crt. |
Denumirea activităţii |
Mod de realizare |
Loc de desfăşurare |
1. |
“Excursie în natură”
|
$1ü Observarea naturii; $1ü Colectarea de material din natură. |
Izlazul comunal |
2. |
“Culorile toamnei”
|
$1ü Concurs; $1ü Expunerea lucrărilor realizate de elevi la panoul şcolii. |
Sala de clasă În şcoală |
3. |
“Micii poeţi” “Micii pictori”
|
$1ü Compunerea de creaţii literare/creaţii plastice sub îndrumarea doamnei învăţătoare $1ü Trimiterea acestora la concurs |
Sala de clasă |
4. |
“1 Decembrie – Ziua Naţională a României”
|
$1ü Poezii şi cântece patriotice; $1ü Realizarea unei expoziţii de creaţii plastice şi practice pornind de la însemnatatea zilei de 1 Decembrie |
Sala de clasă În Şcoală |
5. |
“Tradiţii şi obiceiuri de Crăciun şi de Anul Nou în localitatea mea” |
$1ü Parteneriat: Şcoala “Ioanid Romanescu”, Voineşti-Şcoala Budeşti |
Parteneriat cu Biserica Sf. Nicolae, Ulmeni |
6. |
“Creştini, Crăciunul a sosit!”
|
$1ü Împodobirea braduţului în sala de clasa; $1ü Serbare de Crăciun: “Dansul fulgilor de nea” |
Sala de clasă În şcoală |
7. |
“Moment poetic”
|
$1ü Spectacol omagial; $1ü Vizionarea unei prezentări PPT; $1ü Moment poetic în memoria Luceafărului poeziei româneşti. |
În şcoală |
8. |
“Martie, mărţişor”
|
$1ü Expoziţie de mărţişoare; $1ü Concurs: “Cel mai frumos mărţişor” |
Sala de clasă |
9. |
“8 Martie”
|
Moment artistic $1ü Intonarea de cântece dedicate mamei; $1ü Recitarea de poezii; $1ü Interpretarea unor scenete potrivite momentului; $1ü Oferirea surprizeler pregătite de elevi. |
Sala de clasă |
10. |
“Sfintele Paşti”
|
Prezentare PPT: $1ü Semnificaţii şi simboluri pascale |
În scoală |
11. |
“Ziua Europei”
|
$1ü Prezentare: 9 Mai – Simbolul Europei $1ü Realizarea de creaţii plastice/practice |
Sala de clasă În şcoală |
12. |
“Copile, azi e ziua ta!”
|
$1ü Concursuri pe temele preferate ale copiilor, pe grupe $1ü Premii, diplome |
Sala de clasă |
13. |
Gala premianţilor
|
Moment artistic: $1ü Intonarea de cântece despre vară şi vacanţă; poezii/ scenete; $1ü Premierea elevilor la sfârşit de an şcolar, înmanarea diplomelor obţinute la concursurile desfăşurate în timpul anului şcolar |
În şcoală |
PARTEA a III –a
NIVELUL DE REALIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANŢĂ, CONFORM STANDARDELOR DE ACREDITARE ŞI DE EVALUARE PERIODICĂ (H.G. NR. 21/18.01.2007) ŞI STANDARDELOR DE REFERINŢĂ
(se va bifa în dreptul nivelului de îndeplinire a indicatorului)
Nr. crt. |
Indicator de performanţă |
Nesatisfăcător |
Satisfăcător |
Bine |
Foarte bine |
Excelent |
|
DOMENIUL A: CAPACITATE INSTITUŢIONALĂ |
|||||||
a) structurile instituţionale, administrative şi manageriale |
|||||||
1. |
Existenţa, structura şi conţinutul documentelor proiective (proiectul de dezvoltare şi planul de implementare) |
X |
|||||
2. |
Organizarea internă a unităţii de învăţământ |
X |
|||||
3. |
Existenţa şi funcţionarea sistemului de comunicare internă şi externă |
X
|
|||||
4. |
Funcţionarea curentă a unităţii de învăţământ |
X |
|||||
5. |
Existenţa şi funcţionarea sistemului de gestionare a informaţiei; înregistrarea, prelucrarea datelor şi informaţiilor |
X |
|||||
6. |
Asigurarea serviciilor medicale pentru elevi |
X |
|||||
7. |
Asigurarea securităţii tuturor celor implicaţi în activitatea şcolară, în timpul desfăşurării programului |
X |
|||||
8. |
Asigurarea serviciilor de orientare şi consiliere pentru elevi |
X |
|||||
9. |
Existenţa şi caracteristicile spaţiilor şcolare |
X |
|||||
10. |
Dotarea spaţiilor şcolare |
X |
|||||
11. |
Accesibilitatea spaţiilor şcolare |
X |
|||||
12. |
Utilizarea spaţiilor şcolare |
X |
|||||
13. |
Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor administrative |
X |
|||||
14. |
Existenţa, caracteristicile şi funcţionalitatea spaţiilor auxuliare |
X |
|||||
15. |
Accesibilitatea spaţiilor auxiliare |
X |
|||||
16. |
Utilizarea spaţiilor auxiliare |
X |
|||||
17. |
Dotarea cu mijloace de învăţământ şi cu auxiliare curriculare |
X |
|||||
18. |
Existenţa şi dezvoltarea fondului bibliotecii şcolare/centrului de documentare şi informare |
X |
|||||
19. |
Dotarea cu tehnologie informatică şi de comunicare |
X |
|||||
20. |
Accesibilitatea echipamentelor, materialelor, mijloacelor de învăţământ şi auxiliarelor curriculare |
X |
|||||
21. |
Procurarea şi utilizarea documentelor şcolare şi a actelor de studiu |
X |
|||||
c) resurse umane |
|||||||
22. |
Managementul personalului didactic şi de conducere |
X |
|||||
23. |
Managementul personalului didactic şi de conducere |
X |
|||||
DOMENIUL B: EFICACITATE EDUCAŢIONALA |
|||||||
a) conţinutul programelor de studiu |
|||||||
24. |
Definirea şi promovarea ofertei educaţionale |
X |
|||||
25. |
Existenţa parteneriatelor cu reprezentanţi ai comunităţii |
X
|
|||||
26. |
Proiectarea curriculumului |
X |
|||||
27. |
Realizarea curriculumului |
X |
|||||
b) rezultatele învăţării |
|||||||
28. |
Evaluarea rezultatelor şcolare |
X |
|||||
29. |
Evaluarea rezultatelor la activităţile extracurriculare (extra-clasă şi extra-şcolare) |
X |
|||||
c) activitatea de cercetare ştiinţifică sau metodică, după caz |
|||||||
30. |
Activitatea ştiinţifică |
X |
|||||
31. |
Activitatea metodică a cadrelor didactice |
X |
|||||
d). activitatea financiară a organizaţiei |
|||||||
32. |
Constituirea bugetului şcolii |
X |
|||||
33. |
Execuţia bugetară |
X |
|||||
DOMENIUL C: MANAGEMENTUL CALITĂŢII |
|||||||
a) strategii şi proceduri pentru asigurarea calităţii |
|||||||
34. |
Existenţa şi aplicarea procedurilor de autoevaluare instituţională |
X |
|||||
35. |
Existenţa şi aplicarea procedurilor interne de asigurare a calităţii |
X |
|||||
36. |
Dezvoltarea profesională a personalului |
X |
|||||
b) proceduri privind iniţierea, monitorizarea şi revizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate |
|||||||
37. |
Revizuirea ofertei educaţionale şi a proiectului de dezvoltare |
X |
|||||
c) proceduri obiective şi transparenţe de evaluare a rezultatelor învăţării |
|||||||
38. |
Existenţa şi aplicarea procedurilor de optimizare a evaluării învăţării |
X |
|||||
d) proceduri de evaluare periodică a calităţii corpului profesoral |
|||||||
39. |
Evaluarea calităţii activităţii corpului profesoral |
X |
|||||
e) accesibilitatea resurselor adecvate învăţării |
|||||||
40. |
Optimizarea accesului la resursele educaţionale |
X |
|||||
f) baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurarea internă a calităţii |
|||||||
41. |
Constituirea bazei de date a unităţii de învăţământ |
X |
|||||
g) transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programele de studii şi, după caz, certificatele, diplomele şi calificările oferite |
|||||||
42. |
Asigurarea accesului la oferta educaţională a şcolii |
X |
|||||
h) funcţionalitatea structurilor de asigurare a calităţii educaţiei, conform legii |
|||||||
43. |
Constituirea şi funcţionarea structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii |
X |
|||||
PARTEA a IV-a
PLANUL DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII EDUCAŢIEI OFERITE PENTRU ANUL ŞCOLAR URMĂTOR
Activităţi specifice:
$1- Funcţionarea optimă a structurilor responsabile cu evaluarea internă a calităţii.
$1- Implicarea cadrelor didactice în activităţi de perfecţionare.
$1- Colaborarea cu părinţii şi implicarea acestora în activitatea şcolii.
$1- Aplicarea metodelor active şi implementarea învăţării centrate pe elev la toate disciplinele.
$1- Lecţii deschise, parteneriate.
$1- Pregătirea elevilor pentru participarea la concursuri şi olimpiade.
$1- Pregătirea suplimentară a elevilor pentru Evaluarea Nationala.
$1- Monitorizarea calităţii instituţionale prin activităţile propuse de Comisia internă de evaluare a calităţii.
Data
17.07.2011
Director, Nume şi prenume
Viforel Dorobantu Rusu Georgeta
.........................……….. ........................
Preşedinte Comisie de Evaluare Internă a Calităţii